سریع ترین راه برقراری ارتباط با خدا


سریع ترین راه برقراری ارتباط با خدا 
روزه سریع ترین راه برقراری ارتباط با خدا و ایجاد سپر علیه شیطان می باشد و یکی از قوی ترین و موثرترین اعمال معنوی در مذاهب مختلف شناخته شده است . 
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کریست اینترنشنال، روزه بیشترین تاثیر را برای مقابله با بدیها و وسوسه های منفی شیطانی دارد و حتی بر شرورترین افراد نیز تاثیر گذار است و در مسیحیت نیز از آن به عنوان بمب اتمی علیه شیطان یاد شده است.

البته مدت آن در تعالیم مختلف متفاوت است اما سریع ترین راه برقراری ارتباط با خدا و ایجاد سپر علیه شیطان می باشد.

آمارهای بدست آمده در بررسی ها نشان می دهد میزان جرم و جنایت و بزهکاری در ایامی که افراد روزه می گیرند به شدت کاهش می یابد البته روزه داران باید از کارهای ناهنجار و اذیت و آزار دیگران و انجام محرمات خودداری کنند .

اما مشخص شده حتی افرادی که روزه نمی گیرند نیز در این ایام تحت تاثیر فضای معنوی و حالات روزه گیران واقع شده و تمایلی به انجام کارهای ناپسند نشان نمی دهند.

از طرفی در متون مسیحیت خاطر نشان شده که اگر با گرفتن روزه در روزهای اول تغییر چندانی در خود ملاحظه نمی کنید ناامید نشوید و مطمئن باشید که پس از گذشت چندین روز که از 14 تا 40 متغیر است تاثیرات عمیق آن را بر روح و جسم خواهید دید.

زیرا از نظر جسمی نیز روزه به عنوان شیوه ای موثر برای سم زدایی از بدن مطرح شده که با استراحت به دستگاه گوارش و گردش خون و دفع مواد مضر از بدن به سلامت عمومی کمک می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد